dyngabortibocken.


En dag i veckan när jag var ner & skulle tvätta, hängde två mattor kvar i torkrummet. På min tvättid!!!! Nu var frågan om jag skulle blir irriterad & arg, kasta ner mattorna & låta dem ligga där på golvet. Eller om jag skulle ta ner dem & rulla ihop dem fint. Jag gjorde det sistnämnda. Jag har nog mognat sen sist.

Förresten.
Nu är jag så förbannade less på att sjukskriva mej hela tiden. Igår skulle jag ha jobbat till 16.30, men 15.30 var det bara att ge upp. Fick lov att stanna bilen handlöst & ringa efter skjuts hem. FAN. Tror ni att det kändes bra? En timma innan jag skulle ha slutat. Så jävla onödigt. Men man kan ju inte göra något åt det, precis. Det blir ju inte bättre av att jag går här hemma & jagar upp mej, snarare sämre. Karensdagar är det värsta jag vet, & speciellt nu under en helg dessutom. Det blev såhär nu bara för att jag & gubben pratade om att jag inte hade någon karensdag under december, för ovanlighetens skull. Då självklart, fort som fan lyckas jag skaffa mej en i januari istället. Jag är så LESS.
Nu ska jag lägga mej på soffan igen.
HEJ.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är utmanad! :) http://emmauddeby.blogg.se/2009/january/utmaning.html#comment

2009-01-26 @ 08:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0