-27 degrees..


Idag är det bokstavligen cold as ice ute!!!
Egentligen är detta en av mina lediga helger, men så ville en kille på jobbet byta arbetshelg så jag ställde upp! Så hela helgen blir det jobb, jobb, jobb men då nästa helg, som jag skulle ha jobbat är jag alltså ledig! Det kommer kännas skönt! Jag vet inte vad jag tänkte blogga om egentligen, känner mej ganska tom i huvudet av någon anledning...

På måndag måste jag ta & ringa vårdcentralen om mitt öga. Jag kan inte förstå vad det är frågan om, är alldeles svullen & röd om en ögonlock. Har varit det i flera månader & det enda sjukvårdsrådgivningen tipsade om var någon fet kräm, men se det har då inte funkat! Måste även ta upp mitt nysande samtidigt, jag undrar om det röda ögonlocket & nysningarna har någon koppling? Typ nån allergi.... Jaja, jag blir så less på att hela tiden måsta ringa sjukvårdsrådgivningen/lasarettet/vårdcentralen om olika saker. Tar det aldrig slut?! Om jag nu skulle få bukt med ögonlocket, så ska ni se att det dyker upp nåt nytt man måste kolla upp! Men jag ska inte klaga mer nu... det finns alltid nån som har det värre. That´s for sure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0