resfeber?


Nu sitter jag i Stockholm, i Moes mysiga hem. Flög i förmiddags, & sen dess har hela dagen varit STRESSAD. Minst sagt. Jag har hunnit lämna gubbens Ipod kvar i flyget... (som tur var så kom en snäll karl & frågade vem som glömt den!!) När jag kom till centralen möttes jag av en väldigt sliten & hung over Moe!! Hihi, stackarn då. Vi käkade på McDonalds & sedan har vi sprungit på affärer, åkt fram & tillbaka hit & dit. Fick jordens sommarkänslor när jag hörde mina klackar mot asfalten här! Konstigt, jämfört med alla snöhögar hemma!
Nu springer vi mest runt som yra höns, bokar taxi & kollar så allt stämmer. Jag undrar om vi kommer kunna sova nåt inatt överhuvudtaget.
Jaja, nu har jag inte tid längre. Take care allihopen!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej,hej. Du har blivit utmanad av mig ;)

2009-02-16 @ 19:11:35
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0