one week to go...


Jag har haft långledigt ihelgen. Jäkligt skönt! Jag vet inte riktigt var all tid tagit vägen egentligen, känns som att jag inte hunnit göra så mycket. Men vi har tagit flera promenader iallafall, av någon konstig anledning är det extra skönt med promenader när det snöar! Det känns så himla friskt i luften! Förresten skulle det komma två-tre decimeter snö bara idag! Herregud! Vi kommer ju bli insnöade!
Iallafall så har jag bokad flygbiljett till Stockholm nu också, åker till Moe om prick en vecka & sedan drar vi vidare måndagmorgon. Först nu, när det mesta är ordnat börjar det kännas verkligt! Till veckan ska jag på banken & skaffa lite euro. Tur att de har euro där, så man fattar vad grejerna kostar.. även om jag känner mej lite förvirrad, då värdet verkar ändras precis varje dag! Jag kanske blir grundlurad där borta, så jag inte har råd att åka hem! Hihi.

Just det ja, jag var ju till frissan i fredags. Jag känner mej nöjd, klippte bort det nötta & så är mitt hår inte grönt längre!! :) Det var verkligen vidrigt att se håret ligga på golvet när vi var klara, håret var verkligen grönt!! Men jag känner mej fortfarande lite ovan, det är många år sedan jag var såhär mörk! Ser väldigt blek ut i ansiktet, men det problemet får vi väl hoppas att utlandsresan tar hand om.

"You want a piece of meat? I'm gonna give you a piece of ham"! hahahahahahahahhha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

he in en bild på dig här på bloggen så vi få se hur de vart eftr frissan

2009-02-08 @ 17:46:22
Postat av: Liza

Det får nog bli en annan dag, har inte laddat digitalkameran. Är bra på att glömma bort att göra det, tyvärr.

2009-02-08 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0