once again!!


Nu har jag ju gjort det igen!! Låtit bloggen lida för att jag är så fruktansvärt upptagen med allt annat! Host. Jag måste verkligen skärpa mej. Jag verkar vara en periodare. Jag ska försöka bättra mej.
Såja, nog med ursäkter.

NU ÄR DET IALLAFALL BOKAT, KLART & BETALT! Den 16:e (alltså väldigt snart) drar jag & min vän Moe till Spanien!!!!! Vi blir där en vecka, & jag hoppas verkligen att vädergudarna är på vår sida just den veckan!
Ikväll ringde jag & bokade, snacka om sista minuten-resa! Hihi.

Imorrn ska jag till frissan, första gången på jag vet inte hur många år. De senaste klippningarna har blivit hemma i köket. Färgat håret har jag gjort med krökt rygg ovanför tvättstället, vilket oftast har slutat med både huvud-, nack- & ryggvärk de senaste åren!! Just nu har jag grådassigt hår, med skiftningar i grönt. Inte det snyggaste jag haft! Men det kan nog bli så när man försöker färga ett vitt, blekt hår till brunt på egen hand, hemma.
Nu ska det iallafall bli fixat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0