lalalalal.


i veckan har jag hinnit med en del..
jag har gått till Sofias hus som de precis flyttat in i. Hur fint & mysigt som helst! Det blir verkligen spännande att kolla hur det blir när de fått lite ordning sen!
Jag varit ute & käkat med mina gamla arbetskompisar, plus att jag fick en släng av något samma kväll som jag var säker på var magsjuka...men som aldrig bröt ut. Var tvungen att lämna halva pepparsteken. Jäkligt motigt! Låg resten av kvällen, dagen efter var allt som vanligt! Skumt!
Sedan har jag packat, packat & packat! Det har varit grejer fulla jäkla golvet i hela lägenheten de senaste dagarna. Att man aldrig kan ha ordning medan man packar! Det måste vara omöjligt...?
& igår var jag, syrran & Erik ute & käkade. Jag var tvungen att äta pepparstek då med, & då gick inget till spillo iallafall ;)
Sedan har jag även hunnit med jobb också.

Men jag har inte hälsat på Linn & hennes lillbebbe än, & jag verkar inte hinna det innan resan heller. Skit också... men så kan det vara ibland, jag får helt enkelt vänta ett tag till.
Ikväll jobbar jag min sista kväll innan jag åker mot Stockholm imorgon förmiddag. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0