hur är det möjligt?


Tidigare var jag ut för att borsta av min bil all snö. Utan att överdriva var det säkerligen två decimeter snö på taket på bilen!! Då är det svårt att tänka sej att jag körde den precis innan helgen! Jag fick plumsa i djupsnö flera varv runt bilen för att få bort all snö! Det kan ju inte ha kommit såhär mycket snö på så kort tid här, på flera år!! Usch, en riktig kraftansträngning.

På tal om kraftansträngning, så fick jag göra en sådan tidigare idag med. Vi var hos Eriks kompis & fikade, innan vi skulle gå hem. Det är inte direkt långt, men just när vi kommer utanför hans dörr & ska börja promenera, inser jag att jag ju är förbannat pinknödig!! Ojoj, det gick verkligen fort hem. Helt vansinnigt, det var verkligen sådär extremt!! Hemskt!
Men jag kan glatt berätta att allting slutade gott, jag hann i tid! ;)
Men man hinner verkligen få panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0