vilken helg!!


haha! det blev en väldigt festlig kväll i åsele i lördags. jag, moe & embe satt hos mam&pap & surrade. i flera timmar. & pimplade vin. mycket vin! det var förbaskat kul, och vi hade ju så mycket att ta igen! usch, det är otäckt hur mycket som hänt som man inte vet om varandra längre. förut visste man ju precis allt!
det var iallafall en riktig helkväll. efterfesterna var väl kanske inte de bästa.
men när är dom det?

igår var jag ganska pigg för att ha sovit så lite, hälsade på mormor & filmade henne med filmkameran som jag fick i fredags!! (TACK för kameran, kära mor & far) jag, mam & pap gick en prommis. vi gick till kyrkogården för att tända på farfars grav. när pappa tittar ner i påsen han burit med sej utropar han en ramsa som kanske inte passar sej på en kyrkogård. "*****, de ä ju klackiskoern"!!!!!! han trodde att han hade fått med sej påsen som innehöll gravljus & en tändare. men hade istället burit med sej påsen innehållande mina partyskor från kvällen innan - ett par knallrosa klackisar!!!!! en illrosa klack stack till&med ut genom ett hål i påsen! & som jag & mamma skrattade!
det värsta var ändå att när han hade gått hem igen för att byta påse, hade han ringt farmor för att berätta vad som hade hänt. när han berättat att han hade fått med sej mina klackiskor i påsen, hade farmor varit tyst i luren en stund.... för att sedan fråga "men kunne du gå i dem då" ? helt allvarligt.  HAHAHAHA! vi fick allihopa en bild i huvudet av hjulbenta pappa med rosa klackiskor!!!
ja, vilken helg.

Kommentarer
Postat av: Sis

HAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAH

2009-12-15 @ 15:59:13
Postat av: Diana (pusshej)

HAHAHA Ja tror ja dör! Har fan inte skrattat så mycket på länge som när ja läste de här och ja kan se de framför mig. Här nere e de snarare folk som skrattar åt mig. Igår skulle ja köpa tvättmedel och va helt säker på att ja fått rätt grej tills ja kom hem och såg att de inte kunde stämma. När Ahmed kom hem berättade han att de va smör ja hade köpt. Fatta att man känner sig bortkommen i de här landet ibland :)

2009-12-18 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0