underbara jul!


min jul blev bäst! vaknade upp i granträsk med en julstrumpa vid fotänden! i granet är tomten ute tidigt! sedan kom vi ner till en helt otrolig julfrukost! perfekt! efter det bar det iväg till åsele, där det blev dopp i gryta hos farmor! kvällen spenderades hos moster och morbror, precis som när vi var små! hur mycket god julmat som helst & massor av babbel! underbart!! tomten kom helt oväntat och klapparna var många!

i eftermiddag körde jag hem igen, körde då det var värsta snökaoset! fyfasen alltså! snörök och en väg som drevat igen! plus en plog som bara står, för att bromsarna frusit! brabra!
ikväll har jag jobbat. och ätit godis. mycket godis. usch, att man aldrig lär sej?!
har även hunnit halka i en brant backe och slagit ändan..
ishalka + snö ovanpå + brant backe + gympaskor = ont i ändan!!!!


många partar väl ikväll skulle jag tro. vill inte tänka på det då jag ska ska krypa ner under täcket & läsa boken jag håller på med! den är helt otrolig! jag skulle kunna läsa hela natten! men det går inte då jag ska vara på jobbet klockan sju imorgonbitti igen. nu blir det kvällsfika!
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0