Pain!


jag är inte på nåt strålande humör just nu. usch, för när det blir såhär.
vid lunchtid idag kom jag på den lysande idén att jag skulle hjälpa gubben med skottningen. tidigare har jag överlämnat den biten till honom pågrund av min onda axel. men nu kände jag verkligen att jag ville hjälpa till. jag var & klättrade på ett litet tak vi har på framsidan & skottade ner all snö därifrån. det är så skönt att ta i ibland! men inte efteråt. dumskalle man är!!!!!!
varför håller jag på när jag vet att jag får ont sen?!

efter det har jag provat min Icurl som jag fick i julklapp, den var inte enkel att använda direkt! fick trixa en hel del innan det blev som jag ville! iallafall så bidrog även denna ansträngning säkerligen till värken.

känner mej som en bomb som exploderar närsomhelst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0