merry x-mas!



ikväll har jag packat (inte klart, men börjat iallafall), varit & tinat upp bilen i domusgaraget (två timmar, och all is var väck, jag kan säga att den verkligen var en enda stor isskulptur innan. väldigt effektivt)!, hälsat på lotti som kommit hem över jul, luktat på valparna, valt ut julkläder, målat naglarna röda (vilket kommer hinna försvinna innan jul, men iallafall).
sedan har vi lärt eros "give me five" & ett annat trick!!!! han är skita duktig! vi gatt till&med filma det så det finns bildbevis! hihi. i'm a proud mama! :)

imorrn har vi möte hela dagen, och sedan jobbar jag kväll. så kort sagt jobbar jag 10.30-21.30 imorrn! jag kommer vara trött när jag väl kommer till granet på kvällen! men det kommer nog vara hur mysigt som helst där nu, julpyntat & allt! natten spenderar jag där innan jag bränner vidare till åsele på julaftonsmorgon! jag är glad att jag är ledig julafton iallafall. men det blir en snabb visit då det bara är att köra tillbaka hem på juldagen & jobba igen.

förra julen firade vi hos syrran & limpan på berget;


puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0