klantarsel.


Förra veckan halkade jag. ordentligt! slog upp ena knäet, och tappade andan av smärta!! det blev en ordentlig blå bula, men nu känns det äntligen bättre! haha.

det roligaste av allt var att jag berättade det för erik.. såhär:
"Ja halka idag!!!!! Herregud, de ä ju FLERA år sen man halka sist"!!
"Näehörredu, va de int förra åre du halka på parkeringen, å gled in under bilen"?
"Oj, jajustja. å nu när du säg de så halka ja ju precis likadant hos Vicke, å in under hennes bil också.. de va också förra åre. å var det inte förrförra åre ja halka när ja skull iväg å jobba, rakt ner i en blaskpöl så ja vart sjöblöt. de va bara å springa in igen å byta kläder".
HAHA! det är nog bara att inse - jag halkar varje vinter! minst en gång! men vilken tur ändå att jag glömmer bort det! tills nån påminner mej!


förresten så har jag nu fått domen. jag ska operera axeln nån gång efter nyår. det känns lite gruvsamt, men samtidigt får man väl hoppas att det blir bra sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0