julkatt!


igår satt jag & pysslade med julklappar & julkort i över två timmar!! usch, vad stirrig jag var i ögonen sen! men nu känns det skönt, jag är i princip klar med alla klappar! & julgranern är på plats!
för en liten stund sedan hörde jag ett konstigt ljud ifrån köket, gick dit & hittade...... katta högst upp i julgranen! igen! förra året var hon ju där & klättrade, men då var hon ju liten! jag trodde att hon skulle ha växt ifrån det där nu! men icket, granen svajade fram & tillbaka.
& nu är hon ju betydligt större & fetare!!!!!

igårkväll när jag kom hem från jobbet stod en julblomma på köksbordet. från våra grannar! de hade varit hit & välkomnat oss till gatan! & önskat god jul!
jag blev alldeles rörd, vad gulligt av dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0