godegud.


om ni någon gång sett en liten brunett som är ute & går med en hund tre gånger så stark som hon själv, så är det jag! ni kan gärna meddela mej hur denna syn var, för det måste se hur kul ut som helst. våra promenader är en enda stor dragkamp. jag drar åt ett håll och eros åt det andra. han ska alltid åt nåt annat håll än vad jag hade tänkt. & vem vinner tror ni? näe, inte är det då jag iallafall.
våra pomenader innehåller ofta diken, snöhögar & andra spännande platser att upptäcka. innan vi kommer hem igen har jag förvandlats till en snögubbe, med höftproblem. nu kan vi addera ännu en halkolycka till min samling!



tacka vet jag den gamla goda tiden, då han var såhär liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0