glory glory halleluja!


av nån anledning kom jag just att tänka på när våran släkt var i gullvik för ett par (många) år sen. till&med farmor var med dit, & det var inte nyss! haha, iallafall så stod jag, sanna & ann-cha ute i havet då vi alla började sjunga (eller kanske skrika) "glory glory halleluja, glory glory halleluja, glory glory halleluja! sjung nu med i vår allsångskör. vi pensionärer har ett strålande humör, vi pensionärer har ett strålande humör, vi pensionärer har ett strålande humör. sjung nu med i vår allsångskör!!" hahahaha! farmor satt inne på stranden & skämdes, jag tror aldrig hon kommer glömma den dagen! hela stranden kunde höra oss sjunga den där visan som farmor & hennes PRO-kör brukade sjunga. vi var som tokiga i den där låten!!!! ahhahhahahaha.


ikväll har jag jobbat, & innan det städade vi här hemma som nå galningar! nu är det riktigt rent & fräscht här! gött! imorrn ska mam & pap komma hit, men jag måste jobba till 16.30! hua, men sen blire nyårsmiddag hos vickepicke! det blir väldigt lugnt då jag börjar 7 på nyårsdagen & måste kunna blåsa igång arbetsbilen då :( det blir nog att jag står i köksfönstret & kikar ut på fyrverkerier på tolvslaget & säger "gott nytt år" till mej själv innan jag hoppar isäng. roligt nyårsfirande va? hihi, men det blir iallafall cash!!!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0