cold as ice.


jag kan glatt meddela att dammsugaren går igen! den måste bara ha blivit överhettad, & när den kylts ner igen så funkade den! hihihihih
ikväll tog jag på mej täckisarna & jackan & gick ner i källarn, för att hänga tvätt! visst låter det mysigt? att det är så kallt att man får ha på sej så mycket kläder när man går ner i källaren!? :) hah!
sedan gick jag & eros en väldigt uppfriskande prommis, så uppfriskande att mina ögonfransar var ispinnar & håret var stenhårt!
nu har vi faktiskt fått 21 grader här inne, men jag fryser iallafall! nyss hade jag en dans för erik i teverummet, i tjocksockarna, med kiwi på ryggen & med eros tätt efter! jag var helt elektrisk, vilket måste ha berott på tjocksockarna, så när jag petade eros på nosen fick han en stöt! varje gång! vi snurrade (jag med kiwi på ryggen), jag petade på eros, vi gjorde en piruett, jag petade, vi hoppade, jag petade... and so on! hahahaha. tillslut ville varken kiwi eller eros vara med. jag tror att jag hade roligast. märkligt. men erik måste ju ha haft roligast av alla? nae, han försökte bara se en skymt av väderprognosen på teve som gick samtidigt. hursomhelst så fick jag upp värmen.. för en stund iallafall. nu börjar det bita i tårna igen. imorgon kommer jag vakna dunderförkyld.

jag blev just avbruten mitt i bloggandet! kiwi har varit in på toaletten där erik precis flytat golvet! två tassavtryck i golvet! ahahahaahahh, & tusen grå tassar ute i hallen!! kvällen slutade bra trots allt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0