blablabla.


i eftermiddag när jag hade slutat behövde jag egentligen vila lite, men istället fick jag för mej att jag skulle rensa i min mail. min mail är hysterisk. jag har inte gått igenom den på hundramiljoner år!!! jag tror det var sjutton sidor innan jag började. sjutton! sedan raderade, raderade & raderade jag. nu är det fem sidor! men det sved i ögonen innan jag var klar!!

sedan åt eriks föräldrar pizza här. & efter det gjorde jag negerbollar som vi fikade till kaffet! det var många år sen jag gjorde negerbollar sist, men de var lika goda som förr! hihi ;)

imorgon jobbar jag bara fem timmar, sedan är det hem.. packa som en galning, slå in en julklapp, greja lite innan jag ska hämta syrran på busstationen & bränna hem till åsele över helgen.
egentligen har vi julbord med jobbet imorrnkväll som jag hade tänkt gå på, men så glömmer jag ju såklart att skriva upp mej! jag kom på det en vecka för sent! de kallar mej blixten! ;)
sedan hade jag en jäkla lust att parta ihelgen, men nu blev det ju change of plans. så nu blir det mys hemma & kolla på fyrverkerier från farmors balkong istället. lika bra det kanske.

nu ska jag jumpa in i duschen! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0