scary.


ikväll när jag stod & diskade blev jag så tvärsugen på "cheese crunchers, flamin hot". ibland får jag bara ett sånt jäkla sug efter dedär starka grejerna! jag kastade mej in i bilen & såg att klockan var fem i åtta. det närmaste ica stänger åtta (för inte orkar jag köra längre än nödvändigt) sen brände jag dit & pallnitade utanför. stegade in & frågade om kassorna fortfarande var igång & fick som svar att jag hade två minuter på mej. haha, så där inne for jag som en yr höna! men jag fick mina crunchers iallafall, & lite till! :)

sen har jag sett på det okända på teven. det handlade om borgvattnet & prästgården som det sägs spöka i. om man vill kan man sova över där, & om man vågar förståss! mamma & pappa var dit i somras bara över dagen & tittade. jag vill hemskt gärna åka dit & spendera natten, då jag inte är speciellt mörkrädd. & andeväsen tror jag ju stenhårt på! fast jag vet ju hur jag är, helt otroligt duktig på att skrämma upp både mej själv & andra. speciellt mej själv förresten.
min moster var dit för ett par år sedan, hon & hennes karl sov över en natt. & de har berättat om en massa olika grejer de upplevde på bara en natt... det låter superspännande, men samtidigt sa de faktiskt också att de ångrade att de åkt dit för att det var så obehagligt...

Här finns en länk om ni vill läsa mer.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag är då aldrig mörkrädd så jag kan ju fara dit... HHAHAHHAHAHHHA

2009-04-16 @ 16:04:37
URL: http://sannaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0