hihi.


sen kom jag på att jag inte heller berättat om behandlingen jag gjorde hos min kusin. den var helt underbar, & jag är fortfarande helt babylen i hela ansiktet! ögonbrynen blev mycket bra, även om jag var lite ovan i börja. jag passar inte i mörka ögonbryn av nån anledning! men de ljusas ju upp så fort igen, så nu känns det bättre! :)

sedan var jag & tatuerade mej i torsdags. det var väldigt traumatiskt! jag mådde spyilla & höll nästan på att svimma. jag förstår inte, jag måste ha blivit klenare sen jag tatuerade mej sist! helt sjukt.. eller så var jag bara spänd. jag känner mej iallafall nöjd, alla konturer är klara, så nästa besök så ska vi fylla i med färg. vi får se hur det går.. om det blir lika jobbigt.. jag blev till&med tvungen att be limpan om ursäkt för att jag skrattat åt att han svimmat då han tatuerade sej. hihi.

påsken spenderades först hos eriks föräldrar, vi var ute i det härliga påskvädret. jag fick en liten firre, men inte mer än så. sedan fortsatte vi mot åsele. det tog emot lite att åka hem på söndagskvällen, & börja jobba igår igen.. i vetskapen om att de flesta var ledig även igår. men men, det gick ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0