Vältränad ?


För ett par kvällar sen var jag & gubben ute & sprang lite. Vi gick mest, men sedan sprang vi för att Eros skulle få ut lite energi. Jag kände att det var jobbigt, men inte överdrivet. Dagen efter fick jag mej ett uppvaknande - jag hade träningsvärk!! Usch, då är man verkligen otränad! Fy, vad otäckt. För det var inte direkt någon längre sträcka vi sprang. Därför sitter jag nu här nyduschad, efter att ha varit & tränat för första gången på flera månader. Jag har sådär härligt ont i kroppen just nu, man mår så bra när man känner att träningen har tagit. Nu får jag inte ge upp som jag alltid gör. Jag är verkligen i periodare när det kommer till träning. But not this time! Nu är det allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0