:)


Igår drog jag med Marie för att träna. Det blev riktig hårdträning vill jag lova. Magövningar plus skratt är ingen bra idé! Jag hade precis tränat magen hårdare än någonsin, & får sedan ett skrattanfall då jag ser hur Marie försöker lista ut hur en träningsmaskin egentligen funkar, & trodde jag allvarligt att middagen skulle komma upp. Det är ju verkligen nog träning för magen med bara skratt! Usch. Efter hårdträningen drog vi till Marie & kokade kaffe & rostade mackor. Sedan åt vi en kaka hon hade bakat. Hah!
Vi satt även & tittade i gamla anteckningar sen skolan, & det är helt sjukt när man ser vad man har suttit & kluddat under lektionerna. Man vet ju inte själv varför man har skrivit vissa grejer. Då kom ännu ett skrattanfall när jag såg en grej hon hade skrivit! Jag skrattade & skrattade, ofta skrattar jag tills tårarna rinner.. men nu så sprutade det tårar! Jag var alldeles sjöblöt i hela ansiktet av tårar! Sådär har jag inte skrattat sen jag gick i skola! Det var skönt! Hih.
Jaja.. nu ska jag äta lunch.

Kommentarer
Postat av: Malin

Då måste jag ju skynda mig att testa ;)

2008-09-11 @ 21:37:50
URL: http://malineriiksson.blogg.se/
Postat av: Liza

Det tycker jag att du ska göra!

2008-09-11 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0