Schlutt.


Helgen hemma i Åsele var hur mysig som helst! Bubbelbad, gomiddag, promenader, farmor & mormor, jag & farsan städade mig bil. Den har aldrig varit såhär ren, den var då absolut inte det då jag köpte den! Men nu är den som ny, fast ännu renare! Vi har haft fullt upp precis hela helgen, det är bara synd att tiden går så himla fort & helgen är slut. Now I'm back in town! Syrran bor hos oss i veckan, så det är fullt hus här nu :)
Ni ska få se några bilder sen bubblet i lördags, men det kommer senare!

Farsan har rensat våran lekstuga på flytmadrasser & liknande..
Vi hade ju en hel uppsjö! Haha! Valar, delfiner & en hel del olika "flytstolar".

Kiwi har fått vara ute hela helgen. Annars brukar vi bara låta henne springa lös hemma hos Eriks föräldrar, då det är i en by där det inte kör så mycket bilar.
Men hon ville verkligen ut ihelgen & satt vid dörren & skrek så vi släppte ut henne. Hon är verkligen överlycklig när hon får springa omkring själv. Jag blir såklart lite orolig då hon annars är innekatt här i stan. Men det gick hur bra som helst även där, & hon kom in & sov en stund då & då för att sedan sticka ut på upptäcktsfärd igen. Idag har hon varit helt slut på hela dagen & bara sovit.
Men hon är verkligen en vildkatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0