OJ,

... vilken överraskning jag fick idag.

"Men Marie" ringde idag & sa att hon skulle komma & hälsa på mej imorgon under dagen. Jag tyckte att det lät jättekul, men jag var på jobbet just då så jag skulle ringa upp i eftermiddag så vi kunde prata mer.
Jag ringde såklart såfort jag kom hem, & då ställer tjejen frågan "Men alltså, vart är det du bor här i Lycksele då"? Jag undrade varför hon sa "här i Lycksele", då hon fortfarande bor kvar i Åsele. Hon försökte prata bort det, men jag hade redan listat ut henne & skrek "DU ÄR I LYCKSELE"!!!! & då hör jag en suck i andra änden "Fan..." HAHA! Den lilla räkan har flyttat hit & försökte lura mej att hon bara skulle komma över dagen imorgon. Sedan skulle hon berätta att hon bor här nu, imorgon när vi skulle träffas. Men hon försa sej of course, det är verkligen hon att göra det. Haha, när jag fick veta att hon bor här nu, slängde jag mej in i bilen & brände iväg till henne direkt. Det var så konstigt allting, det var så himla längesen vi pratade & plötsligt bor hon också i Lycksele. Vi har surrat precis hela kvällen, & tittat på bilder sen studenten. Det är så konstigt att det har hunnit hända så mycket på bara drygt ett år!! Det känns så längesen vi tog studenten!
Oj, vilken nostalgi.

Nu är jag helt slut på, måste nog ta bort sminket & kasta mej isäng & smälta att Marie har flyttat hit. Hihi, det känns superkul. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0