lallaaaalalaaa.


Igår sprang jag & syrran på stan en sväng. Jag köpte för ovanlighetens skull en... KORG! Haha. Jag älskar korgar & verkar inte kunna få för många. När jag köper dem vet jag aldrig vad jag ska ha dem till, men så fort jag kommer hem & tittar runt hittar jag ett perfekt ställe för just den korgen!
De är ju riktigt praktiska - & snygga!
Sedan köpte jag även ett nytt schampo, extreme care, från Björn Axén. Ni vet väl hur bra de är? Helt sjukt. Pappa lånade av mej ihelgen, & till&med han tyckte att det var jättebra! ;) även Björn Axéns conditioner är hur bra som helst.. det är precis som en hårinpackning. Håret blir alldeles mjukt & lätt att borsta igenom.

På kvällen gick jag & syrran & köpte bakelser som vi åt medan vi kikade på Idol. Mys! Marie kom även hit & joinade oss.

Idag är jag ledig, & just nu sitter jag & funderar om jag skulle ha bakat något tills gubben & syrran kommer hem i eftermiddag. Men jag har inte kommit på vad än, & sen känns det som att jag inte riktigt har tid heller. Har en del att göra idag, som alltid på lediga dagar! We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0