Hellyeah!!!


Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Så var ännu en arbetshelg avklarad. Åh, syrran kom förbi med nyaste H&M-katalogen ikväll, så jag tänkte kasta mej isäng så fort som möjligt & titta i den. Jag har redan tjuvkikat lite, & det blir nog en beställning snarast! Det var mycket fina kläder till i höst! Jag tycker inte riktigt om H&M-affärerna, allt är ett enda kaos & kläderna ser billiga & urtvättade ut. Men i katalogen kan det faktiskt finnas en jäkla massa fina grejer ibland!
Sedan hade hon även med sej min nyaste VeckoRevyn, så den måste jag också läsa innan jag somnar! Åh, vad mysigt!
Efter det kommer jag nog somna hur gott som helst! :)

Sedan måste jag bara få berätta... när vi var i Turkiet för några år sedan köpte jag en helt ljuvlig parfym. Alltså den var verkligen ljuvlig, så jag använde den jämt! Men sedan började den såklart ta slut, & nu har jag inte velat använda upp den för att den luktar så gott. & eftersom jag köpte den utomlands, så trodde jag aldrig att jag skulle kunna få tag på den igen.
Men där hade jag minsann fel! En dag när jag var hemma i Åsele & kom in i hallen, kände jag en lukt som jag kände igen så väl, men kopplade inte riktigt påengång. Jag kände bara en underbar doft på hela nedervången. Det var min mamma som luktade så gott! Hon hade varit på Lindex & köpt en ny parfym. Tillslut kom jag på det! - den luktade exakt som min utomlandsparfym!!!!!!!! Jag trodde inte mina näsborrar!!!! Men det var sant, & jag blev så lycklig! Nu har hon köpt en till mej också, så nu ska jag få lukta sådär underbart igen! & så behöver jag inte snåla med att använda den heller, då den går att köpa i Sverige! TACK!


Vad löjligt egentligen, att en parfym kan göra en så glad. Hihi.
Puss&Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sis

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH, ja dom där bilderna är ju helt sjuka!! :-D



Ska fixa mig och gå mot skolan snart, ska bli spännande att se om jag hittar, haha!



PUUUUUUUSS

2008-09-08 @ 09:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0