headache.


Usch. Jag har en huvudvärk som heter duga, därför blir det ganska lite bloggande just nu. Hela gårdagen dunkade hela huvet, & jag verkar inte få slippa den idag heller. Då får jag lov att vara en gnällspik.
Här nedanför kan vara en (eller tre förresten) anledningar till huvudvärken.

Ihelgen hade vi fullt upp. I fredagskväll kom sis & limpan & hälsade på. Vi åt en massa onyttigt & tittade på film. På lördagsmorgonen stack de vidare till Umeå. Jag försökte få liv i en sambo som spenderat natten på soffan efter en blöt utekväll, för att vi skulle bege oss till dennes föräldrar. Väl där fick vi se en ko med en kalv i skogen.. eller rättare sagt så sökte vi tills vi hittade dem! :) Sedan klädde jag & min svärmor om dynorna till våra stolar. Det blev superbra! Vi var även & sköt lite på skjutbanan. Plus att jag åkte runt på åkgräsklipparn & klippte gräset på Eriks tomt. Jag kan lova att det inte är någon styrservo direkt på den där saken! Har faktiskt fortfarande känningar av det. Men som ni ser var helgen fullspeckad, samtidigt som den var väldigt lugn & skön.

mio var också med hit.


lördagsmorgonen.


hera, eros & kiwi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, vad roligt det ser ut när de ligger och sover i varsin bur eller korg!

2008-09-02 @ 14:11:53
Postat av: Liza

Visst gör det? Helst när de lagt sej så självmant allihopa! :)

2008-09-02 @ 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0