damn it.


Jag är en katastrof när det gäller hammare & spik! Det är sant! Sist jag försökte mej på att smälla in två spikar i väggen blev det bara ett skämt av alltihop, & då behöver vi inte gå in på detaljer...
Nu, för bara ett par minuter sen skulle jag göra något så enkelt som att spika in en liten spik i väggen med en hammare. & vad tror ni jag gör? Jo.. jag spikar då inte in nån spik, utan jag slår en stjärnsmäll med hammaren rakt på mitt finger! & inte på tummen, som brukar vara standard, utan på pekfingret!!
Vilken smärta! Jag låg dubbelvikt på golvet säkert en minut, & nu är fingret alldeles rött, & nageln också! Det gör ont när jag skriver nu... så det blir inte mer än såhär just nu. Men nu ska vi ta en prommis!


Förresten så vet ni väl att Idol börjar ikväll?!!
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0