busy day.

Först jobbade jag idag, för att sedan "göra stan" i eftermiddag med Marie. Självklart handlade jag en massa. Jag har verkligen problem, hittar jag inget jag vill köpa så tar jag bästa närmsta grej, bara för att komma hem med något!! Helt galet! & jag mår så bra av att komma hem med shoppingkassar med något nytt! Hah! Sedan tog vi även en middag ute. Jag hade glömt att Marie äter som hon gör. Det går så himla sakta! Jag hade ätit färdigt, & satt & stressade henne säkert en kvart innan vi kunde gå därifrån. Droppen var när jag såg hur hon tog sin gaffel & kniv & skar en tomatskiva på mitten!!! Då fick det vara nog, hon hade inget val... nu var det bara att följa med mej ut ur restaurangen!
Då tyckte jag verkligen att vi var klara där! :)
Efter det gick jag & tjejerna från jobbet en promenix, det var riktigt härligt! Efter det satt jag bänkad vid Idol såklart! Åh, den stackars killen som var sådär sjukt nervös att han knappt kunde prata var ju helt underbar!! Jag satt & spände hela kroppen när han tillslut började sjunga! & sedan att han faktiskt kunde sjunga gjorde mej så lycklig i hela kropen! Jag satt här & skrattada för mej själv för att jag blev så glad att han gjorde det! YESSSS, att han fick en biljett tillslut! Hoppas att han inser att han verkligen kan sjunga nu, så att han inte behöver vara så nervös hädanefter! Men en del har ju scenskräck helt enkelt, & då går det bara inte. Fast man kan ju få hjälp för sånt också! :)

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0