WHY?!!


Har nu varit ledig fyra dagar i rad. Jobbade idag & så är jag ledig imorrn. Mitt schema känns väl lite väl lyxigt ibland för att vara 75%. Men då är det typ två veckor där jag jobbar ganska hårt, så jag känner mej nog lite värd ledigheten! :)
Ikväll har jag dammsugit & torkat golven för tredje eller femte gången den här veckan. Man blir lite less, men så är det när man har djur fulla lägenheten! Just nu när jag sitter & skriver om det så kommer min kära katt & bär på en bit från min långa handlingslista för imorgon. Jag & gubben hittar en bit här & en bit där, så nu har jag försökt pussla ihop den igen för att kunna skriva om den. För det finns ju inget mer irriterande än att stå där & laga mat, & så inser man att man glömt att köpa någon ingrediens!!!! Imorgon ska jag göra piroger & jag hoppas verkligen att jag fått med allting på lista nummer två nu, för jag ingen lust att måsta bränna iväg till affären en extra gång, för att kiwi slitit sönder hela listan!
Ibland tycker man mindre bra om dessa sötnosar.


Kommentarer
Postat av: Sis

Hej fisen, hur gick det med pirogerna? Bra eller? Jag tänkte det var ju ingen som ringde och gallskrek och svor i telefonen igår...HAHHAHAHA



Ses på pizzan!! (och inte Ibbes...hahaah)



PUUUUUUUUUUUUZZZZZZZZZZ

2008-10-30 @ 11:37:41
URL: http://sannaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0