promenade your partner..



Vi har precis kommit tillbaka efter nästan en timmas promenix, i regnslasket! Men jag måste säga att det var riktigt skönt ute trots att man blev lite blöt! Imorgon jobbar jag hela dagen, & efter det är jag ledig fyra dagar! Jag åker inget till stockholm ihelgen. Det blir jakt istället. Haha, vilka kontraster!!!
Storstan: springa & shoppa vs. älgskogen: sitta på pass. Men jag måste säga att det sistnämnda är minst lika spännande som shoppingen! Hahah, fast på helt olika vis förståss!

Igår hjälpte jag Marie med lite läxor, men kom på mej själv att sitta & rätta hennes svenska istället för att hjälpa henne med fördjupningsarbetet hon egentligen skulle ha hjälp med. Typiskt "svenskalärarn".

Näe, nu ni ska jag förbereda mej för sängen. Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Nadja

haha, promenade your partner. Jag tänker på dans med Egon :P

2008-10-16 @ 22:53:14
URL: http://obeka.blogg.se/
Postat av: Sis

Ja, jag undrar vart vi åker nästa gång...? :-D Jag ska tvinga Jimmy att vi ska boka en resa ihelgen...är sugen på Egypten, vill att han ska få se hur fint och härligt det är där!!



Love you, puss

2008-10-17 @ 14:49:47
Postat av: Liza

Nadja: Ja, eller hur! Det är ju Egon man tänker på! Hihi

2008-10-17 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0