hoppsan.


Min kära sambo säger hela tiden åt mej att jag måste börja tänka på i vilken ålder jag egentligen är. & då menar han inte att jag beter mej omoget.
Snarare tvärtom. Han tycker att det är gammkärringvarning när han hittar mej framför teven, tittandes på program som Nyhetsmorgon & Oprah. Sedan tycker han att det var fruktansvärt gammkärringaktigt att jag hade köpt blommigt hushållspapper! Han säger att;
"just det där pappret kan man se hos varenda gamling"!!
Men jag ursäktar mej med att jag i vanliga fall köper helvitt, stilrent hushållspapper. Det vanliga var faktiskt slut sist, så jag blev tvungen att köpa det där en gång!
Han är lite orolig för att jag ska få en 50-årskris närsomhelst.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej gammtant!!



Det här suger verkligen, är såååå less!!!



Saknar dig, puuuuuzzzzzzzz

2008-11-01 @ 19:46:20
Postat av: Anonym

Hej där sötnos!

Jag vill bara säga att jag är gammal nog att vara din mamma & jag tittar mest på program som våra bästa år & idol typ så det sitter nog inte i åren vad man gillar.Undrar när jag ska börja tycka att aktuellt är spännande?Aj...nu högg det till i höften,det är nog en 50-årskris på G!! Ha re' KRAMAR:)

2008-11-03 @ 13:55:46
Postat av: Liza

Hihihihihi! MAMI! :) Aktuellt är tråkigt!

2008-11-04 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0