godmorgon.


Visst är det skönt att man tjänar en timma på morgnarna just nu? Man känner ju verkligen av det!! Det är ju superhärligt att vara såhär pigg, så tidigt! & vid tio igårkväll höll vi på att somna i soffan, båda två! Man slocknade ju direkt man la skallen på kudden! Tänk om man nu kunde fortsätta hålla dehär tiderna. För annars lägger vi oss ju inte förrän klockan är mot tolv på natten!

Haha, förresten lärde jag mej typ att stå på händerna i helgen! Jag var lite rastlös & for runt här & hoppade när jag helt plötsligt for ner på händerna med benen upp i luften. Haha, jag blev så chockad att jag tydligen kunde stå på händerna utan att veta om det! För det har jag väl inte gjort på säkert tio år! & så kan jag det iallafall! Men det var ju inte helt perfekt, men otroligt nära!
Hihi, det var skoj :)

Har någon börjat köpa julklappar än då? Jag har köpt en såhär långt, & planerat några! Yes, nu börjar det här roliga när man får köpa julklappar! Det finns ju inget roligare! Nu väntar jag bara på att få börja slå in dem i julpapper medan jag lyssnar på julsånger! & vad mysigt det ska bli med julgran igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0