Fy på mej.


.. igen.

Är jag verkligen så jäkla upptagen att jag absolut inte hinner blogga? Jag tror inte det. Men vad är det då? No idea. Jag vet bara att det är ruskigt sällan jag bloggar numera. Jag kanske bara inte har något av värde att berätta...

Idag har vi haft möte på jobbet. & jag är lika slut i huvet som alltid efter möten. Det är så jobbigt att sitta still två-tre timmar i streck. Inte riktigt min grej.

My friend Moe ville att jag skulle komma & hälsa på henne ihelgen. Det lät riktigt skoj! & det skulle inte heller bli stressigt då jag är ledig fyra dagar. Men det är ju ekonomin som kanske kan sätta stopp för det. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. För de går ju rätt mycke pengar när man far sådär. Flyg fram&tillbaka, mat, utekväll - då drar det ju verkligen iväg!! Jag ska tänka lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0