super nintendo!


För någon vecka sedan kom jag & syrran att tänka på vårat gamla tevespel. Ni vet ett sånt här riktigt gammalt nintendo som man hade när man var liten? Spelen kunde strula ibland så man var tvungen att blåsa i dem för att få igång dem! Hah. Jag hade iallafall lånat ut det spelet för många, många år sedan till en kompis. När jag frågade henne om det sa hon att det var trasigt, att de aldrig hade fått igång det. Vi ville iallafall göra ett försök, så vi fick tillbaka spelet. Dedär gamla spelen är ju så mycket roligare än de moderna!! Jag hoppades väl inte alltför mycket, spelet är ju faktiskt ändå ett par år! Mina gamla chinchillor hade gnagt i kablarna på ett flertal ställen. Men iallafall så satte jag i alla kablar, & direkt jag slog igång spelet så lös det! Jag hittade rätt kanal, samma som jag minns att vi hade det på hemma för så länge sen! Det är lite glappt i kontakterna.. men bara man hittar rätt läge så funkar det precis som förut! Inte minsta lilla störning på bilden ens!
Hahahha, jag blev så lycklig, som ett litet barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0