Yes!


HAHA! Nu har jag fått i det tredje örhänget i töjningskitet, alltså three to go! Nu hade ju örat läkt fint, så jag tänkte att jag skulle sätta i det här nu. Hua, det är nästan så att man glömmer hur ont det verkligen gör mellan gångerna. Nu bränner & dunkar det i hela örat.
Folk tycker att jag är dum som gör det här hemma, då det tar så himla lång tid eftersom örat måste få läka mellan gångerna. De tycker att jag borde gå till en piercare så att de kan göra hålet stort på en gång. Men bara tanken på det får mej att rysa. Fatta, de tar ett sylvasst rör & sticker igenom örsnibben! & då får jag en bild i huvet att den där skinnbiten sitter kvar inne i röret sen. Usch & fy, av blotta tanken! Nej, jag gör det hellre själv & så får det ta den tid det tar! & framför allt den smärta det tar! Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0