Underbart.


Vilken härlig dag!
I förmiddags var jag & tränade, alldeles själv. Jag är stolt att jag kunde dra med bara mej själv dit, då man inte brukar känna sej så motiverad då. Det är lättare om man iallafall är två som kan dra med varandra. Hah. Det var iallafall jäkligt skönt & sedan tyckte jag att jag även var värd en solning. Jag fattar inte varför de inte kan köpa in lite skönare "kuddar" i solarierna? De är ju stenhårda så man har svinont i hela bakhuvet & nacken innan man är klar. Men nu rullade jag ihop en handduk, & gud vad skönt att slippa smärtan! Yessssss.
Igår åkte två tjejer från jobbet iväg utomlands! Till Turkiet - detta underbara land! Jag är så avis, & passade på att skrämma upp dem riktigt ordentligt innan de skulle åka. Till exempel att folk drog i mitt hår & sånt, & det gjorde de ju också.. men det var också för att skrämma dem lite! Hihi. Men fy, vad jag hade velat byta med dem! Fast jag ska inte klaga på vädret som vi har nu, hoppas det håller i sej & att de kalla vindarna kan försvinna nu också! Då blir jag glad! Eller ännu gladare, förresten! Plus att idag får man lön :)

Kommentarer
Postat av: Linneéa

har du inte en facebook man kan se på.. kul o se bilder =)

2008-05-28 @ 10:25:00
Postat av: Liza

Nej, tyvärr har jag ingen facebook. Lägger bara in bilder på bloggen, mest under kategorin "Lite foton...".

2008-05-28 @ 14:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0