shoppashoppa!



Ännu en arbetshelg avklarad. Idag skulle jag jobba hela dagen, men flexade som tur var förmiddagen. Jag behövde det verkligen! Annars när jag har "sovmorgon" vaknar jag alltid vid åtta, max halv nio. Men nu hade jag ställt väckarn på nio, & när den ringde fattade jag inte alls vad det var som lät. Jag sovde som en stock, stenhårt! Innan jag hade fått in i hjärnan att det var väckarklockan! Så det var skönt att få sova lite längre idag, även om jag gärna hade sovit ännu längre.
Imorgon är jag ledig. Vad ska man hitta på då? Inte en aning. Vad skönt att inte ha några planer alls! Jag hade tänkt att kanske fara hem till Åsele, & köra hem igen imorgonkväll. Men det kändes lite drygt att fara bara över en natt. Så jag blir kvar hemma.
Jag måste på IKEA snart!! Jag behöver bara sällskap, för Erik vill inte. Han tycker inte så mycket om IKEA, & jag älskar det!! Det är lite synd bara att man måste åka så jädra långt. Hua, då vill man nästan bo på hotell så man slipper stressa runt & sen köra hem igen. Men jag känner för att spendera pengar snart iallafall! I have to!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0