Sanningens ögonblick.


Jag blir så förbannad! Vilken människa kan komma på att ställa upp i det där programmet? Aldrig, aldrig, aldrig. Hur kan man utsätta både sej själv, men främst familj & vänner för något sådant?! Jag kan tänka mej att det är jäkligt enkelt att sitta hemma i tevesoffan & tänka att man inte har något att dölja, att man inte har gjort något man inte kan stå för.. men sen att verkligen sitta där. Visst kan man se det som att de är starka som sitter där & erkänner både det ena & det andra. Om det inte skadat andra, säger jag då. För det är ju just vad de gör, skadar många fler än bara sej själva! USCH, så fruktansvärt!!!
Visst, det är intressant att se på, annars hade jag inte tittat, men hur kan man vilja vara med på det?
Killen som var med alldeles precis gjorde mej riktigt upprörd, förbannad rent av. Jag blir så arg, & även på flickvännen! Jag hoppas verkligen att hon har så pass självrespekt att han får sitta där nästa program, utan flickvän. Annars hoppas jag att hon har någon bra vän som kan få henne att inse vad hon är inne i, om hon inte ser det själv.

Jag måste lugna ner mej lite nu. Ringde just till både syrran & mam för att få ut alla aggressioner. Även Erik har fått höra ett par sanningens ord. Inte för att just han var värd det, men.. kanske för att han råkar vara kille? Oj.
Förresten har han gjort en supergod Likör 43 mjölk till mej ikväll. & nu smuttar jag på en mumsig Martini. Trevligt med helg :)

Kommentarer
Postat av: Sis

Missade det där jädra programmet, jag som ALDRIG missar några program typ!! :-( haha

Nu ska jag duscha, ta på mig slaffskläder och bara ta några cider och dega i soffan, skönt!!!

Pusspuss din lilla fis

2008-05-02 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0