ouch.


Idag har jag varit hos sjukgymnasten, det kändes som att han bröt sönder hela ryggen på mej. Jag hade ondare när jag gick därifrån än när jag kom dit. Men nu känns det bra iallafall! Jag ska få ett träningprogram så att jag kan träna upp min otränade rygg! Det blir nog fina fisken det, tror jag!
Sedan gick jag & köpte ett par guldörhängen till mej själv, för det stod i mitt horoskop idag att jag skulle göra ett inköp! Kul, självklart måste man göra det då, när det för en gångs skull inte står att man måste snåla! :)
Träffade en mycket trevlig karl på affärn tidigare, vi hade ett mycket givande samtal. Det är alltid roligt att prata med främlingar sådär!
Kanske ska köra en sväng på Jysk, skulle handla nå grejer till syrran där. Nog för att jag ogillar Jysk numera, men jag kanske kan sträcka mej så långt iallafall - bara jag inte köper något till mej själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0