less.


Igår höll jag på att slå mej helt fördärvad. Hade varit inne på toaletten & golvet var lite blött så jag gick ut i hallen med lite blöta fötter. Detta gjorde att ena min fot gled rakt fram, medan andra åkte bakåt - jag gick alltså i princip ner i spagat! Plus att den bakre fot vek sej & hela stortån blev klämd av all min kroppstyngd. Jag ramlade ihop på golvet utan ett ljud & började gapskratta av smärta. Gubben som sett allihop stod alldeles tyst bredvid & fick försiktigt fram "du kan ju inte skratta & grina samtidigt"...
Jag skulle kunna ge mycket för att se hela händelsen. Gud så sjukt. HAHAHA!

Som sagt var så åker de här jäkla örhängena ur örat hela tiden. Vet inte om det är kroppen som stöter bort dem. Skulle behöva små gummesnoddar som höll dem på plats, men de har jag ju gett till min vän emma. Inatt vaknade jag av att det hade åkt ut igen, blev så jäkla less att jag bara slängde iväg det. Så nu har det ju typ läkt ihop igen. Jag orkar inte hålla på med det där. Nu känns det så onödigt att jag har lagt ut över 300 spänn på ingenting. Jag har ju bara fått plågas en massa, & nu läker det bara igen. Jag orkar inte hålla på nåt mer nu, jag är så jäkla less. Det är nog inte meningen att jag ska ha mer än en töjning. Får se om jag börjar om när örat läkt igen, eller så kanske jag bara skiter i det.

Jag mår lite bättre idag i magen, även om den inte känns helt som den ska. Det kommer attacker av smärta lite nu & då. Men tabletterna verkar fungera, än så länge! Skönt, hoppas det håller i sej!
Jag har mejlat om en valp idag. Vi får se hur samarbetsvillig gubben är nu. Han är så tjurig! Att karlar alltid måste vara så omöjliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0