Hurtis!!


Helgen blev en riktig slapparhelg, verkligen! Fast vi hann med lite karaoke & sådär iallafall! Var ledig fredag-söndag.. alltså det var nog längesen jag gjorde så lite på tre hela dagar! Men vi har kommit igång med promenixar. Hittills har jag tagit två promenader, sammanlagt! Hihi. Det är jäkligt skönt, jag hade nästan glömt hur nöjd man känner sej när man väl kommer hem igen! Man blir sådär skönt trött, annars är man bara obehagligt trött!
Stackars grabb som fick lyssna på en otränad flickvän som hade skavsår, ont i höfterna, var kissnödig & har "kroniskt" ont i vänstra axeln & ryggen. Ojoj, jag undrar vem det är mest synd om egentligen?
Vi har ätit årets första mjukglass! Det var ingen höjdare, jag åt mest bara lakritsströsslet, så gubben fick äta en & en halv. Hua!

Jag gatt ju se fortsättningen på Sanningens ögonblick igår.
Nu fick hon iallafall veta att han varit otrogen också, bra där! Hemskt att få veta sådär i teve, men iallafall!

Sis kanske kommer hit imorgon. Endera så springer vi bara på affärer här, eller så bärk vi iväg till Umeå. Det sistnämnda låter fan bättre... Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0