Härliga tider.


Helgen spenderades mestadels i Åsele, med nära & kära. Jag & syrran körde en sväng åt Övik & shoppade loss! För det blev verkligen shoppat den dagen! Köpte ett par jeans, & det behövdes verkligen! Sedan köpte jag ett par svarta ballerina, då jag slängde mina gamla bara någon dag innan. Köpte en jacka inför sommaren, grymt snygg med trekvartsärmar! & så blev det även fyra mattor & en lampa & så vidare. Det blev iallafall en lyckad dag! Vi tog oss även tid att sitta en stund på ett fik. Köpte en cappuccino, men grädden var så tjock så den nästan gick att tugga på. Usch, ingen höjdare. Men piggare blev jag iallafall!
Testade limpans fyrhjuling, fick några motorstopp innan jag fattade mej på det hela. Plus att limpan inte hade berättat vart bromsen satt så jag for iväg & skrek när jag kom på det. Hihi, men skoj var det iallafall! Kan tänka mej att det är riktigt roligt om man väl vant sej.
Sedan var vi även hos gubbens föräldrar & hade det mysigt.

Idag fick jag Duffyskivan av en på jobbet, den är helt grym.
Men ingen låt slår Mercy!
Men vad är det med vädret?! Vad är det som händer? Jag blir tokig snart,
värme kom hit!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de ska int va nå grädde på en capuccino alls! Du får allt fara tillbaka och klaga! :P

2008-05-19 @ 18:29:38
Postat av: Liza

Jag får nog ta & göra det! :)

2008-05-19 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0