Hanging man.


Igårkväll var både jag & gubben väldigt rastlösa. Vi gick en prommis, men det var som att rastlösheten inte ville ge sej iallafall. Vi kom på att vi kunde hänga gubbe! Det var otroligt längesen jag gjorde det, haha. Sist tror jag var på skolan när vi hade lite att göra någon gång sådär. Men jag minns att alla blev så arga på mej, då jag ofta kom på orden bara av två bokstäver.
Samma sak var det igår.. gubben kände sej mycket nöjd då han valt ett lite svårare ord. Men efter två bokstäver på rätt plats så kom jag på orden, gång på gång. Tillslut blev han less. Haha.
Det där med att hänga gubbe verkar vara min thing. Jag är inte så hemskt bildad av mej, men siffror & ord funkar hur bra som helst! Då känner jag mej smart! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har du och din man vart i lag?

2008-05-14 @ 20:14:37
Postat av: Liza

Jag & min pojkvän har varit tillsammans i drygt ett år, så det är inte så länge :)

2008-05-19 @ 12:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0