GoodMorning ?


Jag måste väl bara uppdatera med att säga att "Eriks lag" vann! Härligt, det var med andra ord bara glada miner här efter matchens slut! :)

Igår spenderade jag halva dagen på jobbet, & halva med att sitta & ringa till Previa. Alla dessa telefonköer! Det verkar alltid vara för få anställda? Men jag kan inte säga något dåligt om personalen, allt funkade hur bra som helst när man väl fick prata med någon & de var supertrevliga!
Igårkväll, eller snarare inatt somnade jag vid två.. jag vet inte varför, egentligen var jag trött, men jag kunde inte riktigt varva ner. Låg & blippade runt på teven, & självklart var det bara skit! & som ni ser så vaknade jag iallafall astidigt, & kan inte somna om. Anledningen är att vårat sovrum ligger mot solen på morgnarna, & det är jobbigt! Det är stekhett i hela sovrummet & solen ligger rakt på. En sak som kommer bli bra med att flytta är att sovrummet då ligger åt andra hållet, så man slipper morgonsolen i sovrummet! Jag tror att den istället hamnar på balkongen, vilken ju är perfekt! Tänk vad skönt på sommaren, att sitta på balkongen & äta frukost! Det ska även bli kul att få en lite större balkong. Där ska jag göra mysigt med värmeljus & blommor & sånt där! Den här lilla pruttbalkongen som vi har nu vågar jag knappt gå ut på för att det känns som att den ska rasa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0