"Forza United" ?


Det är inte lätt att ha en sambo som är fotbollsfreak. Speciellt inte när jag själv tycker att fotboll är den värsta & tråkigaste sporten som finns! Nu går han runt & sjunger "Glory glory Man United, glory glory Man United..."!!! Det är tydligen nån superviktig match ikväll, så nu har han tagit fram sin manchester united-tröja, som han använder "vid speciella matcher".
Han går allvarligt omkring & frågar om vi inte kan hänga upp den på väggen i sovrummet, & tror då att jag ska gå med på det. När han märkte att det inte skulle gå vägen, så försökte han på gästrummet.

Ja, vad gör man?
Jag kan väl bara hoppas att det går bra för det där jäkla laget nu, annars blir det ingen trevlig stämning här ikväll... han har lovat att han kommer gråta om de förlorar. Men jag tror inte att det är allt han kommer göra, det blir nog ett par hemska svärord också. Good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0