Done!


Nu har jag gjort färdigt min långalånga helg!
Imorgon är jag ledig, hoppas nu att det blir fint väder!
Ikväll har jag faktiskt varit & tränat, jag blev så less på att hela tiden ha ont i skallen. Jag kan nästan svära på att det kommer ifrån ryggen! Nu får vi se hur det känns ikväll när jag går & lägger mej, eller imorgonbitti - jag kanske inte tar mej upp ur sängen? Nej, nu ska vi inte dramatisera det här allt för mycket!
Det är fotboll på teve. Ni kan ju gissa om jag har en trevlig sambo just nu.
Nixpix. Nope. Icket. Inte det minsta.
Men det hände en lite konstig grej för bara en liten stund sedan... vi satt & kollade på fotbollen, jag brukar försöka prata hela tiden för att gubben ska ägna lite uppmärksamhet åt mej, istället för dumburken. Nu var det konstiga att jag fastnade på något vis på teveskärmen. Det var som om jag försvann in i någon annan värld. Jag tror att jag blev kär, vid första ögonkastet. Oj, Marcus Rosenberg! Har aldrig sett människan förut! Hur kan jag ha missat? Kanske för att jag vanligtvis inte ser på fotboll, men iallafall!
Gubben tyckte väl att det var lite konstigt att jag var "så tyst & bara stirrade på teven, utan att ta mej tid att ens blinka". Efter en stund väcks jag upp ur min dvala av han gubben skriker "Men slut å stirr, ögona håll ju på å ploppa ut"! Jag vet inte varför, men det var som att bli tagen på bar gärning, ungefär. Jag började gapskratta & blev röd i ansiktet. Jag som aldrig blir generad så, & verkligen aldrig blir röd i ansiktet! Jättekonstig känsla! Vad hände egentligen? No clue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0