Bebben!


Haha! Det är asskumt, jag drömmer mardrömmar om att en av min svärmors katter äter upp ett av mina marsvin! (jag har ju bara ett, men i drömmarna har jag alltid tre) Inatt drömde jag också att min faster skulle köpa ett marsvin av mej, men jag ångrade mej då jag såg att hon inte skötte om den så bra. När hon sa att hon inte ville ge tillbaka den grinade jag som aldrig förr!
När jag vaknade imorse kändes det som att jag hade gråtit precis hela natten. Gubben sa att jag har varit jätteorolig hela natten.

Jag trodde aldrig att jag skulle ha ett marsvin, & än mindre tycka att de är söta! Det är så roligt, för så fort han hör ett ljud han inte tycker om surar han & låter på ett visst sätt. Det kan vara om man håller på med mobilen, startar teven, stänger en dörr & så vidare. Men när jag tar kort på honom surar han inte, han är en linslus - precis som jag! :)
Här är grabben som är så söt att jag smälter!

  
 bebben slickar alltid på mina tatueringar av någon anledning. här är han i full färd! det kanske inte syns, men det är så sött att han blir orange runt munnen när han ätit morot eller röd paprika!

bild 1,2: när han är glad kastar han runt kroppen i 180 grader
bild 3: han matchar vårt svartvita teverum så bra ;)
bild 4: av någon anledning slickar han alltid på mina tatueringar
bild 5: han blir orange runt munnen när han ätit morot eller röd paprika

det enda som är lite jobbigt är att han lossar sån päls,
det är otroligt att ett så litet djur kan lossa päls värre än en katt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0