ajaj.


Idag var jag tvungen att sjukanmäla mej. Finns det något värre? Usch, man känner sej så dum. Men vad ska man göra då? Är man sjuk så är man, det är inget man kan göra något åt. Iallafall så är det magen som jävlas. Vet inte vad det kan vara. Det känns som knivar som skär i precis hela magen, plus att jag mår så sjukt illa. Gubben hade precis så förra veckan. Mamma skickade hit några tabletter, & faktiskt så verkar de hjälpa. Men det går som i vågor, så det är möjligt att det kommer fler attacker.
Syrran var förbi en sväng, hon tatuerade sej idag, den lilla räkan. Nu var det ett bra tag sen jag gjorde någon ny.

Sedan lyckades töjörhänget åka ur & inte bara det... Lyssna på det här! Den ramlade rakt ner i toan! Det är inte möjligt! Jag gav ifrån mej ett sjujäkla skrik av skräck! Så nu hade jag ju inget annat val än att trycka igenom det sista örhänget, som är fem millimeter. Nu är det alltså bara fem millimeter (=hälften!) tills det är samma storlek som i andra örat! Men det gör så gudsförbannade ont. & nu känner jag att inflammationsknölen kommer tillbaka. AJ. Måste gå in på Barbarella & beställa ett par örhängen senare, eftersom de här verkar ramla ut när örat börjar läka. & för tillfället orkar jag faktiskt inte med mer smärta.
Nu måste jag vila en stund till. Krya på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0