SEMESTER!!


Nu har jag fått min efterlängtade semester. Jag vet inte riktigt varför, men jag har känt mej helt slutkörd de sista veckorna, eller iallafall dagarna. Jag tycker faktiskt också att jag är värd lite semester! Hela dagen har jag haft världens sprängigaste huvudvärk! Eller egentligen är det i nacken det sitter, men det sprider sej både upp i hela huvudet & ut i armarna. Hua. Jag har precis sovit en timma, men inte ville värken släppa! Nix, hoppas vi får värme nu konstant i två veckor framöver. Jag behöver det så mycket!
Imorse när jag klev upp & tittade på termometern & såg att det var typ tjugo minus kändes det jädrigt bra att veta att man snart lämnar detta för ett tag! Även om resten av dagen varit väldigt solig & fin!
Jag skrev ett litet kärleksbrev till mina arbetskollegor innan jag struttade ut från jobbet till bilen & hem! :)

Jag måste iväg & köpa lite mat till bebben innan jag lämnar denna stan, om han överhuvudtaget fortfarande ska vara vid livet när jag kommer hem igen!
Nu orkar jag inte sitta här längre. Hejdå iallafall, ha det så bra allihop medan jag är borta!! Får väl se om jag hinner blogga nåt under tiden, annars kommer bilder & hela köret sen! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0