Vittvätt ?

Vi har härmed gjort värsta feta misstaget!! Vit tvätt blev beige, ful beigefärg dessutom!! Jag fattar inte hur detta kunde hända? Jag som alltid är så noga med att man inte kan blanda andra färger med vitt! Vitt vitt vitt! Kanske kan jag skylla lite på att gubben också var inblandad?! Har tvättat kläderna i klorin men det blev ingen som helst skillnad! Därför har jag nu istället lagt allt i en hink tillsammans med klorin, så ska det få stå över natten. Vi får väl se imorgon om det är någon skillnad. Det ska fanimej bli vitt nu!! På ett eller annat sätt! Det värsta är min fina vita kofta som nu är alldeles beige! Fast färgen på den är inte fult beige iallafalll, så jag kanske kan ha den iallafall? :)
Oj, vad mycket beiget det blev nu.

Ni ska få se ett par sötnosar istället!



 


Hon åt till&med ur hans mat! Bebben var överlycklig över att ha sällskap därinne! & jag har inte satt henne i buren, hon gick in där självmant. Hih, jag smälter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0